bad update

tjooho, va händer lixom?
har inte bloggat på en heel dag, inte okej!
drog iaf som sagt på bio igår med massa folk, slutade ju mindre bra för visssa. haha
såg kommisarie späck elr något, o ja har la sett bättre filmer men den va allt kul ibland!
va as trött så stannade kvar i thn o sov hos adam.
imorse hade vi sovmorgon för börja inte förens kl 10 så de va gött,
inte lika kul att vi sen skulle ha kubbturnering mot media tvåorna... men grymma som vi är vann vi iaf.
sen har de bara vart en chill dag, fikat me klassen o sånt.
drog te överby efter skolan o skulle köpa studentpresent, gick ju sååådär. blev iaf ett vanligt vitt tublinne från indiska till mig själv som ja tänkte ha på mig imorn till en typ tubkjol.
skyna mig hem o har precis vart ute i stallet med karro och simon, haha
karro testa även lektor lite och va helt dö efter 10 minuter.. haha
simon våga inte testa, men har nu lovat att göra det denna sommarn. haha
nuuuuu blire antingen lugnt eller så blire upp till en kompis på lite festligheter med käro.
vi får se hur det blir, men blir nog bra vad som helst.
jag har skola imorn morgon så för min del blire väldigt lugnt isf men ;D haha
har för övrigt en ganska fullspäckad dag imorn så kommer bli bad update från mitt håll, just so you know!
först skolavstutning i thn, sen hem o se studenter om ja hinner, sen studentmiddag o sist men inte minst, studentfeest! haha
ahja, take caare!
/ linda



en trött karro & en glad lektor














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0