booring

första lördagen på väldigt länge som jag är hemma och det sucks verkligen! alla sitter o snackar om man ska med överallt o alla ska festa o bara ha allmänt kul :( inte okej! menmen, är ju sommarlov om en vecka och det kommer bli sjukt nice :D vet inte när jag börjar jobba än så det är ganska chill just nu :)
nä, nu ska jag lägga mig och käka daimtårta och sätta på kick-ass :)
just det, har ju som sagt tävling med lektor imorn så wish me goodluck! hoppar bara en 120cm klass, pga lillen har gått ner alldeles för mycket så han orkar inte mer än en klass riktigt o sen är värmen olidlig o rida i!
/ 'linduuuz


kommer maybe bilder från galoppbanan tonight också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0