brölloppp

haha, jag är grym karro ;)

yeye, sitter o kollar på kronprinsessans bröllop just nu & daniel westling står o grinar,
 ganska gulligt faktiskt!
kungen ser också lagom road ut, haha
mamma tyckte jag skulle kolla på de för att de va allmänbildning, haha eller inte
kom iaf nyss hem från stallet, lektor blev av med all päls och är inte
 längre glänsande orange i pälsen, haha
putsade o fixa lite inför imorn o inte så mycket meer :)
nu ska ja snart käka lite frukost o sen börja städa lite på mitt rum tror ja, skyller på karro att de ser ut som de gör! efter varje gång hon har vart här äre saker överallt, haha och sover hon här o är här flera dagar vill ni inte veta hur de ser ut,
 nä men de e kul att du känner dig som hemma karro ;)
osen, man köper alltid gott godis i affären men när man kommer hem är de inget alls som är gott och de sista godiset slänger man för de e så äckligt, haha på tal om annat lixom!
nä nu får jag nog sätta igång o göra något annnat :)
/ linda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0