chachaa bloggen!

som sagt, nu äre tänkt att jag också skulle blogga här på käros blogg.
bloggning är inte min grej men det blir nog bra :)
vaknade precis iaf och soolen lyser idag med :o så ska fixa lite frukost o gå ut o lägga mig på altanen :)heelt okej : )får se vad som händer ikväll, men ska vara med karro så något galet kommer det väl bli som vanligt ;D
men innan det blire la ut te hästarna o sen göra karros jävla skoluppgift som ja lovat! frisör in my <3.
haha nä så jobbigt äre nog förhoppningsvis inte,
men tjingeling :)
/ linda



bara för jag tycker om karro så mycket får det bli en bild på henne ;)
tror dock inte hon tycker om mig lika mycket längre... haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0