chill dag

sitter och käkar glass och lyssnar på miley cyrus nya album :) haft en jävligt chill dag idag, inget bra väder på förmiddan men sen blev de fan sol o varmt! underbart jobbade och drog te stallet i värmen, red ut jovi en sväng och sen skritta ja min piggelin lektor en sväng :) sånna här dagar är det underbart att ha hästar, bara ut o rida en varm och go sommarkväll och bara va fri, så sjukt underbart :) när jag kom hem drog jag och pappa upp te börsen o käka god kyckligsallad :) sen ut på en kvällspromenad med hundarna och nu sitter jag här :)
funderar på om jag ska sätta på remember me eller om jag ska sova, ilandsproblem!
förövrigt har ja blivit värsta filmnörden, att kolla film har vart det trååååkigaste någonsin och ja kollade iprincip aldrig. men nu sitter ja fan o kollar en varje kväll typ, yeye!
men tjaaaao
linda




naw, trötta pållisar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0