chillidill

jahopp då vare lördag igen då. låg och kollade film till halv fyra igår så vaknade inte förens nu och är fortfarande aas trött. har iallafall orkat fått på mig en tröja och sätt mig vid datan och käkat goodis. :) känner att en dusch och lite frukost inte hade vart helt fel men de tar vi när ja orkar röra på mig om några timmar, hehe
idag blire en luugn dag, inget jobb så de enda ja ska göra är att sitta här och sen åka ut te pållarna o fixa lite inför tävlingen imorn, lektor ska klippas och lite sånna saker :) är faktiskt sjukt pepp till imorn! lektor va så jävla fin igår så han sköter sig nog lika bra imorn om ja bara rider :) så förhoppningsvis har vi en nolla i 120 imorn och är kvalade 130! de är sista tävlingen nu innan han får lite vila, sen är nästa tävling i slutet av juli typ :) fem dagars meeting i strömstad, roligaste tävlingen på hela året :D tro mig!
eftersom ja inte har sån rolig helg får vi väl hoppas karro hade de desto galnare och lägger ut lite roliga bilder :)
/ linda


världens finaste uppe i norrköping


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0