:)

verkar vara väldigt tomt här idag....
men de blir lätt så näre är typ hundra grader varmt ute o man bara living the life lixom!
vi har iallafall massa videor o bilder som kommer så glöm inte o kika in ;)
min mobil cpar, så kan inte lägga över till datan drf de är så segt med det.

har iaf haft en chill dag ute på sjön med karro o lite mer folk :)
som självklart avslutades på börsen med en pizza, och jag kommer snart va helt pank efter alla besök där! hehe
nä men nu ska ja ta på mig lite myskläder och lägga mig kolla film o bara ta det lugnt :)
blir tomt utan karro här inatt eftersom vi mer eller mindre levt tillsammans dom senaste dagarna, haha
yeye, allt för denna gång!
tjaaao
linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0