:)

inlägget om stockholm och twilight grejen kommer laater för nu ska ja lägga in lite bilder o sen försöka få in bilderna o klippen från min mobil, gött störande att det inte funkar. menmen, man borde ha en nokia 3310 som aldrig krånglar!
yeye, mamma väckte mig imorse för vi skulle åka ut o kolla hur illa det var med lektor. hästarna hade bråkat igår och lektor hade blivit stenhalt och fått massa sår, inte så dom behövde syns men, roligt!
men hade fått en riktigt bra salva så såren va ingen fara med, men ja halt var han ju. så blir ut o gå med han nu hela veckan o se om det blir bättre. troligen är han bara stel, och förhoppningsvis.
sen drog jag och pappa te läkaren så fick ja ta den där jävla allergi sprutan och fick nya ögondroppar utskrivna, najs.
nu ska jag fixa lyxmat, panpizza ftw! sen blire jobb o ut te pållen :)
så blir en ganska lugn dag today :)
men som sagt, bilder kommer ikväll :)
linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0