godmorgon

usch, mår verkligen piss idag. kände de redan imorse när ja gick upp för att jobba, sjukt ont i halsen o feber o grejer. va iaf ute o jobba kom hem tog lite o käka o sen stensomna jag i sängen. sen vakna jag till av nån idiot inte kunde sluta ringa mig, när jag väl svarade helt nyvaket efter en timme visade de sig att det var en ifrån bandit rock, haha
pappa tjata massa att jag skulle skicka ett mejl dit för man kunde vinna en eclipse tröja så tillslut skicka ja iväg ett litet mejl o dom drog vinnaren igår så lixom va inget mer med det :p
men nu ringde han alltså och fråga om ja ville ha en, haha så imorn någongång kommer dom säga mitt namn på bandit och att jag vann twilighttävlingen^^ yeye, där ser man :)
nu ska jag bege mig till soffan och se om det är något bra på tv o sen lär ja la slockna där med^
/ linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0