godmorning typ

ja tar tillbaka det jag sa att de skulle bli gött o gå upp tidigt.. för ja va fan helt dö imorse! haha
menmen, har iallafall jobbat klart fm nu sen några timmar tillbaka, ganska mkt o göra men de e chill :)
drog direkt ut te stallet och fixa stallet och red lektor när jag ändå var där ute :)
red bort te en äng då han gått i paddocken ganska mkt denna vecka, o han va sjukt kul o rida idag!
han har vart aaaas jobbig o rida o stått emot allt som går o ja har bara blivit arg på han hela veckan nu,
så de här behövdes verkligen! de va uppställt lite upplagda skritt o travbommar & två studs o sen typ tre travbommar o en låg kombination på typ 60, så passade på att jobba lite med det o han var verkligen superfin!
och jävligt pigg o lite halv galen, haha. så nu har ja lite hopp om livet igen (y) nä, men känns bra inför tävlingen på söndag för han hoppa verkligen igenom kroppen även fast de va så små hinder o de brukar han inte göra annars så :)
meeen tillbaka till de normal life! nu ska ja försöka fixa lite mat som är=flingor för mig, sen ska ja hoppa in i duschen om jag orkar o sen blire ut o jobba em också :)
har som sagt ingenaning om vad som händer ikväll, men är så jävla förskyld o allergiskt så blir nog bara att va hemma o chilla faktiskt :)
och nu blev de en jäävligt lång text så ni är fan duktiga om ni orkar läsa allt ;D




lektor i 120 i uddevalla för någon helg sen



btw, har filmer från alla tävlingar ja gör och även massssa gamla
några som är intresserade av att se?

/linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0