home

sådär, hemma från tävlingen nu då :) det va lite starter så de gick ganska snabbt, gött det.
resultaten blev väl inte dom bästa men fan va lektor va fin och hoppade grymt bra!

110 cm
allt stämde och satt perfekt tills jag råka trycka in sporren i sidan på han och då fick han flipp och gjorde ett rejält bocksprång så ja tappa stigbyglar, gjorde sönder en bit på tygeln o massa haha. så missa ett hinder, så fick lägga en volt. så 4 fel.
men han va sjukt fin verkligen! nolla på hinder iaf :)

120 cm
galet fin här med, sen efter hinder nummet 2 i svängen till 3an råka jag trycka in sporren i sidan igen för han hoppar som fan, så då fick han flipp igen och gjorde världens bocksprång så ja tappa allt o flög fram hängde där någon meter sen bokstavligt talat flöög ner i backen med världens duns. och ja kan säga att, det kändes!
va längesen jag åkte av så rejält asså, riktigt jävla ont gjorde det.
hela ena handen är svullen o kan i princip inte röra fingrarna, sen drog ja i huvudet rejält så det dunkar gött kan ja säga & sen har ja sjukt ont i en del av ryggen, precis över ryggraden. så vill inte veta hur svårt ja kommer o ha att ta mig upp från sängen imorn. hehe
men ah, blev ju iaf uteslutna här då, men så jävla segt bara för han va så grymt fin idag så han hade nollat så jävla enkelt! menmen,

vi klippte han ju igår och sen har han fått massa betfor nu i veckan så ja kan säga att hästen hade en go överenergi, och de lika med sporrar är ingen bra kombination. haha
men de är lätt att va eftertänksam.

nu blire iaf lugnt resten av dagen då varken mitt huvud eller kropp pallar med något annat, haha
imorn blire ju oxå troligen tur och retur till stockholm! haha
linda


älskade pålle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0