home sweet home

äntligen hemma från tävlingen! det blev en ganska rejäl heldag och det har inte vart min dag överhuvudtaget idag. börja med att ja inte kunde sova inatt o allt va bara mas, sen krångla allt när vi skulle brodda för lektor fick nya skor för någon dag sen. Sen när vi väl hade lastat och skulle åka av stallplanen small det till i bilen efter typ 10 meter o sen va det bara stopp, haha. roligt att motorn gick sönder en söndagsmorgon, haha. som tur va var pappa med så dom fick åka te pappas jobb o hämta ny bil o massa mas. så tillslut kom vi iväg lite halvstressade om man säger så ;) fast väl där nere var det jävligt chill ändå :)
jag skulle som sagt bara hoppa en klass idag då han har blivit så trött i andra klassen de andra tävlingarna. Så det blev en 120 idag. Och lektor va sjukligt fin! har nog aldrig hoppat så bra på en tävling förut :) men de vore ju dumt om de skulle gå bra, så självklart förstörde jag allt precis som förra tävlingen. blir så jävla trött på mig själv och vill inte ens sätta mig på en häst nu igen, när jag var liten va ja grym o vann allt, nu kan ja inte ens rida en unghäst klass utan att faila och förstöra för hästen tjugo gånger om. ahja, lektor är världens bästa ändå.
slänger upp några bilder som min syster tog
/ linda






























(y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0