ja va så jävla nöjd


.. när jag fick på mig denna tröjan i fredags. haha fyfan!

flummat me linda hela dagen som ni kanske har märkt, den människan och ja ihop e fan livsfara. imorgon e de skolavslutning för folket i mellerud, funderar på o gå dit men vet mycket väl att jag inte kommer orka gå upp. på kvällen blir de i vart fall fest på vita för dom, :) onsdag åker ja och linda till strömstad har vi bestämt oss för, ska bara få me mamma och pappa på de förslaget! haha, men de ska nog gå bra. försvinna från omvärlden lite =) får hoppas på fint väder i vilket fall. för vi har bestämt att vi ska grilla o softa järnet, så fint i strömstad också :) har inte mycket mer på hjärtat nu men linda bloggar säkert om en stund :D hade bra fuckers!
/karro




dessa skor, kommer till mig inom en snar vecka också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0