jag dör

asså jag är helt jävla tom på ord! så jääääävla glad så ni fattar inte!
asså de här är som en jävla dröm för mig!

alla ni som känner mig vet att jag är världens största twilight fan!
jag vet seriöst inte hur många gånger ja läst alla böcker o sett filmerna och jag är helt besatt av de!
och på måndag äre twilightträff typ i stockholm och ingen mindre än Bella - kristen stewart och Jacob - Taylor Laurent kommer dit!!!! och förövrigt är han den typ snyggaste någonsin
asså när ja fick reda på de trodde ja jag skulle dö o skulle göra vad som helst för att åka dit, men de va typ omöjligt o få tag i biljett så de sket sig ganska rejält.
men gissa vad pappa säger när vi kom te hans jobb förut? att han har fått biljetter dit!!!!!!!!!!!!!!!
tror ni jag doooog elleR?!
volvo hade tydligen vart med o sponsrat eller något så då lotta dom ut biljetter o ingen mindre än pappa fick!!
asså jag är så jävla överlycklig så det är inte sant, tanken på att KANSKE få träffa dom IRL är helt jävla overkligen, typ en av mina största drömmar någonsin!
nu är problemet att det är på måndag uppe i stockholm o pappa måste hämta ut biljetterna på kungsträdgården en viss tid o både han o jag jobbar. o de är ju inte bara o ta ledigt hur som helst.
men ja ska tjata så jävla mkt, för en sån här chans får man fan bara en gång i hela livet!!!
om vi åker kommer de här bli den bästa dagen i hela mitt jävla liv
älskar min pappa över allt annnat just nu!!
guud, ja vet inte vart ja ska ta vägen. haha
men ni som är twilight fan förstår mig och ni andra får fan tycka jag är helt dum i huvudet just nu!
haha
just det, eric saade o massa andra ska dit också, och han är ju itne dååååligt snygg heller.
haha nä nu får ja nu sluta skriva xD

linda








Kommentarer
Postat av: camilla

Han är sjukt snygg! ;D

2010-06-19 @ 10:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0