lalal :)

inte alls avundsjuk på karro som är i stockholm o bara leever livet lixom :)
själv sitter jag här o har vart o jobbat o hämtat min moppe o lite sånt :)
nu väntar jag på grillade hamburgare, mmmmh så jävla hungrig
inte ätit något än en macka imorse :( inte okej om man heter linda! eheh
sen ska ja käka naturgodis och lägga mig i soffan o halvsoova, blir upp tidigt imorn och jobba fm så hoppas det är fint väder imorn så kan ja sola heele dagen o bli lite brun kanske :)
men nu ska ja änna slita mig här ifrån så tjaaaaao!
/ linda


sen kan ni ju ignorera att ja ser ut som en dinosarie i käften


Kommentarer
Postat av: emma

vilken fin bild på dig! (:

2010-06-30 @ 22:28:13
URL: http://emmadover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0