lång dag

herregud de tar på en o gå upp tidigt :o
nu är allt klart för idag så funderar på att dra bort te kvarnis o köpa choklad! det vore sjuukt gott just nu, så om någon vänlig liten själ där ute läser detta vore det väldigt snällt om nån kunde komma med det till mig (a)
nä men vart en chill dag för övrigt, solat några timmar, blivit sjukt brun på magen men där hamnade typ all färg nästan, värt! vart ute o gått med hundarna och tänkte laga mat, inte dåligt för o va mig, men sluta med att det blev pizza. haha drog ut te jobbet o jobba ett litet pass & sen drog ja direkt ut te stallet.
fixade lite med lektor och gjorde klart allt i stallet.
så ah, vart en helt okej dag :)
imorn börjar jag jobba, ska bli gött o göra lite nytta :)
fast jobbar bara ett pass om dagen nu förutom imorn så de e chill :)
/ linda



morgonens outfit
typ
bikini
skjorta


dagens outfit
karros linne
trashleggings? haha






mmh, färska jordgubbar och special K <3 mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0