mmh underbart humör

som inte alls går upp och ner hela tiden.
blev helt plötsligt jävligt deprimerad när jag insåg att jag har inte åtta tusen och inte lever lyxlivet och kan få den hjälmen och stövlarna. när mamma sa att det idag är två veckor kvar tills räkanhoppet och jag har fortfarande en halt häst. och det betyder att jag troligen kommer missa den roligaste tävlingen på hela året, och det är därför man ska ha två hästar på samma nivå. men har jag det, nej. så om någon vill ge mig en häst, tar jag gärna emot!
sen är jag inte alls avundsjuk på dom som om två timmar sitter och kollar på eclipse, varför är inte jag där? för att jag alltid är så jävla lat o inte orkar göra något. o nu orkar ja inte skriva allt annat för då blir jag bara sur :)
så nu sätter jag på mig mina snygga glasögon och lägger mig i sängen och drömmer mig bort i en twilightbok!
/ l


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt med jovi nu för tiden?

2010-06-29 @ 23:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0