remember me

tjooho typ
ingen bra uppdatering idag inte från våra håll, men ni har fått lite videobloggar så ni borde icke klaga! haft en chill dag som alla andra dagar för tillfället, haha
dagen började iaf bra med att ja hade fått två brickor med pållarns namn på inristat till mitt halsband av världens bästa mammi :) sen va vi o handlade lite, fick mig sex par söta troser och ett fempack med nylonstrumpbyxor eftersom ja har en tendens att förstöra dom innan jag fått på mig dom!
har även jobbat och vart ute i stallet as usual, karro kom en sväng o hälsa på lite förut också och snacka lite imorn och det kommer bli så jävla nice :D sen har ja käkat massa grillat nu på kvällen och inte gjort så mkt mer :)
nu ska ja borsta tänderna och kolla på remember me :)
så vi hörs imorn, tjaao
linda



karro får stå för bilden idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0