se bortom det du ser

måste tacka david oscarsson för din fina kommentar!
kul att du följer våran blogg,  ♥

lång söndag, som vanligt. varit med mickan hela dagen, underbart :) softat en del. träffade sofia och vickan i köpingen sen kom anton förbi en sväng också. imorgon är det måndag, det känns sådär asså men sista skolveckan så det är bara att ta det som det kommer och jag hoppas på en underbar sommar med mina fina vänner! kommer bli mycket jobb för min del också, men jag vet att jag kommer vara nöjd och känna att det var värt besväret i höst.

som sagt, skolan imorgon då som kommer bestå av egen hårvård. så imorn ryker utväxten iallafall, sen får vi se om jag drar till med nått annat - vilket kan hända om man heter karolina magnusson! haha. helgen blire fest för hela slanten (det är rätt illa om man börjar snacka om helgen på en söndag va?..) fredag är det student för sanna sötvattnet, och sen på kvällen drar jag och micaela nånstans, vet icke vart än men det ger sig. lördag är det födelsedagsparty för sophie och på kvällen blir det vita med gott folk. så helgen är redan spikad och go, får hoppas den blir lika lyckad också. nu ska jag försöka bli lite trött, vilket jag nog inte kommer bli med tanke på så mycket jag sovit det senaste dygnet.

sen måste jag även peppa min kära blogg & bästa vän att du inte ska sluta med ridningen, det kommer bli bra. tänk på att du inte är van att rida på en stor jävla jätte häst, du är van med ponnys. det är en helt annat sak, du är duktig på din grej. det kommer lösa sig :) <3

/ karro


äkta vänskap är något som kommer
men aldrig går

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0