sjön <3 mig

kan ju hälsa er att linda e den lyckligaste flickan på jorden just nu :)

helt underbar dag på sjön me nåra av de finaste vännerna man kan ha :) jätte mysigt, och ja har fan doppat mig nu också. hoppa rätt i, dog lite men i var ja ;) kom till mellerud runt 9 då drog ja o micaela till börsen o käkade nachotallrik, nomnom. imorgon ska ja klippa mange o hälsa på alex på hans jobb då han jobbar till 10 på kvällen, HAHAHA skadeglädje e min sanna glädje ifall ni ville veta. onsdag ner till götelaborg o skaffa löshår, torsdag ska ja få me mamma till överby så ja kan köpa mig nått o ha på mig på midsommar o fredag smäller de :D ja o linda ska sitta här först o grilla o käka jordgubbar o sånt, sen blir de nog ner till vita. ska bli as nice :) ser fram emot de! o eminemmmmmmms nya album finns på spotify, ja e fan överlycklig. slänger upp nåra bilder från dagen sen får de bli musik o natti! /karro




förlåt anton, men denna bilden e bara så jävla härlig
(du får slå mig imorn..)




HAHAH, snygge karro in action.. de va kallt!





ja-arå, surikat vet ja att ja e


now i know we said things, did things that we didn't mean
and we fall back into the same patterns, same team
but your temper's just as bad as mine is
you're the same as me
when it comes to love you're just as blinded

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0