ska aldrig mer montera ihop någonting

herregud säger jag bara, att montera en datastol va tusen gånger jobbigare än vad jag trodde. är helt jävla slut, haha helt själv gjorde jag det med! värsta duktigt :) självklart när ja bara hade ryggstödet kvar som är det sista man sätter ihop märker jag att jag har sätt ALLT åt fel håll...... så det var bara o skruva loss alla miljarder skruvar o börja om :) kul! och det gör de ju inte bättre i den här helt sicka värmen, en iskall dusch next iaf!
om ja ens orkar gå så långt, haha
btw, tro det eller ej men ja har lagat mat idag med! snabbmakaroner som nästan blev goda med och hummersås till! deniii, jordgubbstårta blev det till efterrätt också minsann :)
men nu ska jag dö lite till, så shooo!
/linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0