stockholm och twilight träff

här kommer då massa bilder sen igår.
och jag vet att dom är hur dåliga som helst, men det är bättre än inget alls :)
var iaf en helt jävla magisk kväll som jag never ever kommer glömma :)
nu kan jag lixom dö lycklig, haha
fast det är sjukt overkligt och känns lixom inte som det har hänt, att man faktiskt sett två av sina största idoler live på typ 20 meters håll.



jobbig sol hela vägen


drog förbi köping en sväng


inte såå nice väder när vi kom fram






drog till kungsträdgården och till volvo showroom






drog te NK en sväng och gick o kolla runt i affärer lite här o där,
fick mig ett par jeansshorts och ett puder från smashbox :) thanks dad<3


mat på zanzibar :)










nu fick min kamera inte va med längre, så nu kommer dåliga mobil o digitalkamera bilder.








framme vid globen och twilight träffen








100% seriös!




not without grace och linnea holgersson elr något sånnt


nån skön snubbe som sjöng jävligt bra




konfransier grejen, va sjukt rolig och as bra verkligen!


SNYGGTAYLOR!!!!!
























en snygg eric saade kollade förbi också








jag vet att många av dom är likadana o sånt, men se och njut säger jag bara!





hade ju lagt upp filmklipp men eftersom ja hade råkat lagt upp dom på min äckliga systers youtube så tog hon bort dom så ja, ni får helt enkelt vänta med att se klippen......
jag hatar min syster :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0