summmertimes

woho sommarlov nudå, summerfeelingarna är ju på topp! elr inte, ehe
nae, men gött med sommarlov nu iallafall även fast det inte känns så, vädret är ju inte de bästa om man säger så men, de blir väl förhoppningsvis bättre. :)
igår va de ju som sagt skolavslutning, sen kom mamma o hämta mig så drog vi te överby o köpte studentpresent till nisse o sen fick ja en bikini underdel o två par strumpbyxor snabbt. sen va det direkt hem o säga grattis till alla som tog studenten. Sen bar de av hemmåt för att nästan direkt hämtas upp o åka vidare ut te nisse.
Väl där blev de champange o mat o goood tårta med hans släkt och några kompisar :) & senare blev det fest :)
va riktigt trevligt faktiskt :) o sen blev det hem vid två eller något, och somna ganska rejält. haha men gött o va hemma tidigt för en gångs skull :)
idag mår ja.. hemskt. (y) haha så blir en lugnt dag för mig, ska försöka städa lite i mitt rum som för tillfället ser förjävligt ut :p men nu först försöka få i mig lite frukost :)
linda


känns som de hade vart helt okej att vart där nu


HM, SKULLE LAGT UPP DET IMORSE MEN GICK JU SÅDÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0