hänger på stureplan, vad gör ni?

ahshena, fixa internet här på hotellet! grymt, så tänkte ju på er mina underbara bloggläsare! :* har precis tagit mig ett varmt bad i jacuzzin! ytterst trevligt. har bara hängt på drottning gatan o stureplan och så, lunchat på vapino osv. så jäkla störande bara att folk stalkar mig, OKEJ VISST FINE vi äger en stor blogg men jag lovar att jag är trevligare om ni kommer fram till mig istället för att smygfota mig oså, för jag blir typ arg när jag ser er viska och följa efter mig och så, ytterst omoget. tänkte iallafall slänga upp en bild på sviten vi har just nu


love it! ska kolla på lite tv och ringa roomservice, är sugen på typ skumpa
km

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0