hästkrääk

sådäär, då vart jobbet klart för idag! vart en go dag så inget större o klaga på :) blir chill några timmar nu och sen ikväll har jag hoppträning för nina med lektor! :) kanske med jovi också då han inte gått som han ska det senaste! ska bli nice :) lektor har vart grymt fin det senaste så hoppas det håller i sig hela veckan nu!
dock va han helt jävla galen igår när jag red, aldrig vart med om nått värre haha. han stack med mig heeeela tiden, fraaam och tillbaka. haha o bocka o gjorde luftsprång hela tiden, kan säga att ja hade rent ut sagt slått ihjäl mig om jag åkt av i den farten, haha. han va som ett jävla tåg, bara sprang allt han hade och jag stod o drog o gjorde allt för han skulle stanna, men de enda som hände var att ja skrapa upp mina händer mer o mer, haha hästkräk!
linda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0