helgen

har varit en sjukt mysig & rolig helg. i fredags kom jerry och hämtade mig, så åkte vi upp och plocka upp alex i säffle. blev så glad av att se min skrutt, saknat han så! rullade vidare till burger king/rasta. ja o alex va duktiga idioter och tog rasta hamburgare för att bli mätta, jerry tog burger king och kom och tog en macka efter de. rasta ♥ sen blev det en hel del felkörningar på vägen till linda & jonathan. haha, ja o alex tjaffsa och jerry körde typ, vi kom iallafall fram och det var en trevlig kväll med helt ok folk :) sen sussa ja o älskling nästan gott tillsammans. (hehehehehe han stensomna, ja med. sen vakna ja, låg vaken en timme.. somna) ifall ni ville veta då. vid 11 gick vi upp, packa ihop våra grejer och på med ridkläderna upp till årjäng. red, dog. sen hem brudfjället, ja mådde så dåligt så fyfan. blev en lugn kväll i bilen, sen hem och locka löshår o kolla film. stensomna, vakna IGEN mitt inatten och var galet pigg. så la mig på soffan o kolla tv, stensomna. vakna imorse och gick in till alleballe. somna, vakna gick upp och duscha, blåste håret, platta håret, locka håret, sminka mig och swisch till sunnanå för att plåtas för melleruds nyheter. funfun! sen kom farfar på middag, klippte han och åkte hem till åsen igen. kvällen har bestått av film och mys. för imorn åker älskling upp till säffle igen, sista veckan. heja dig hjärtegull. gissa vad det blir nu? mmmmmmm ni har rätt, kurra in sig i täcket. kolla greys, somna. imorgon blir det tandläkaren och plugg hemifrån!
km


katten med tungan


on my way to sunnanå


älskling i min kosmössa


ja älskar dig, fetto


så jäla snygg



I don't dream anymore, cause you're real

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0