hemma igen

borta bra men hemma bäst?
är iallafall hemma nu efter en helt okej helg i borås! blev sjuk direkt när ja kom ner direkt så har legat i halsfluss och feber hela helgen. så jag tävlade faktiskt bara en dag!
lite reslutat nu då;
110cm
felfri,
lekte runt hela banan! red han på hackamore för första gången och han var som en helt annan häst :)

120cm
tre ner men fan va fin han va! hoppa grymt bra o allt stämde as bra så är hur nöjd som helst! det märktes verkligen att det var nationellt för banorna va sjukt långa, maxade o komplicerade!

sen när jag red fram till 125 på lördagen markera han lite, troligen överansträngd sen fredagen då det var sjukt krävande för dom. och eftersom ja var sjuk strök vi resten av helgen.
så för att sammanfatta helgen, borås är inte min grej!
två av tre gånger jag vart där har jag fått halsfluss och jätte hög feber och blivit sängliggandes.
och de är dom enda två gångerna jag fått halsfluss i mitt liv, haha
ahja, men nu har ni koll på läget!
linda


världens finaste


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahah söta bakben han har :)

Kul att det gick bra!

2010-11-08 @ 15:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0