highlight moss













fick inte så många bilder osv, men hästen är helt underbar. sån stor personlighet, hans ägare berättade en grej som han hade gjort förra vintern, när det var så jäla mycket snö..
dom hade vart ute och ridit, i hög snö han började bli trött och började bli lite tvär, men han kämpade på ändå. när dom väl kom ut från skogen och skulle över till vägen så var det ca 1 meter snövall, hård som satan då det töat och frusit på igen, så hanne (ägaren) hade börjat sparka på den för att få ner den så mycket som möjligt. då började denna fina krabat hjälpa henne, och stod o hjälpte henne med detta.
jag menar, hur underbar får man inte bli? han är en jätte nyfiken kille med allt verkligen, ja älskar han redan! visst finns det lite trav i han det gör de, men det ska nog inte vara några problem och jobba bort. det är mycket jobb på han, men det är det jag ser fram emot. att ha något att utvecklas på, med. jag var fast direkt och han kommer förhoppningsvis hem hit till helgen :) jag är världens lyckligaste tjej.
km

Kommentarer
Postat av: Nathi

Ska du köpa han? Eller är de foderhäst? :)

2010-11-15 @ 09:35:21
Postat av: karro svarar

ska ha han på foder :)

2010-11-15 @ 17:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0