melleruds största hästblogg?

haha, nu när karro fått hem en häst också så tror jag det kommer bli svårare att inte nämna så mkt häst i bloggen. så kanske ska byta ut allt totalt o skippa skriva om våra väldigt roliga vardagar o gå all in för en hästblogg? ;) melleruds största hästblogg ftww lixom!
nä men ah, har iallafall precis vart ute hos pållarna o fixat stallet o sånt. har ju spenderat dagen på torp o slösat pengar som ja så fint valde att kalla det.
fick med mig en ny jacka som jag ska ha som ridjacka, ett par rosa vinterridstövlar haha, dom svarta va faktiskt slut! en klänning, ett linne, sex par hipster trosor, två spetstrosor & en mössa blev det oxå. samt mascara, rouge & en ny mindre näspiercing! det var väl allt skulle jag trooo!
nu ska jag fortsätta dricka glögg o käka choklad!
pussss linda


linisen får stå för dagens bild, som vanligt haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0