onödiga men nödiga grejer o veta

- ja är bortskämd som fan, får ja inte som ja vill så blir ja som ett bi
- ja har allvarliga problem me att stänga lådor, skåpsluckor osv
- ja måste alltid ha ett vattenglas bredvid mig när ja ska sova,
- ja är så sjukt lat, ligger helst o sover hela dan utan o röra mig ur fläcken
- ja älskar att driva me folk o va ironisk mot alla
- ja är pengakåt så de e sjukt,
- prylbög nr1
- ja färgar mitt hår lika ofta som en vanlig människa byter underkläder typ,
- ja älskar förändringar
- ja har blivit sjukt slapp de senaste, klär mig helst i mössa, mjukisar o en stor tshirt o converse
- ja är en riktig hästnörd
- ja är nyfiknast i stan = att ja har koll på ALLT o ALLA ;)
- jjjjjjjjjag har 100 saker till o skriva men örker inte
HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
karro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0