se fram emot saker

hmm, har verkligen inte fått gjort någonting alls idag haha. men har vart sjukt intressanta program på tvn så har änna fastnat där, vart om bla barn som blivit sålda, våldtagna & mördade och sånt. usch, riktigt hemskt att se och det är helt galet starkt gjort utav föräldrar att ställa upp på sådana program om sina barn som blivit utsatta och som inte längre finns hos dom. menmen, stört är det iallafall!
blir ändrade planer om allt hela tiden fram och tillbaka så allt känns bara rörigt nu men, haha
men en se-fram-emot lista är alltid nice så man vet att de händer nått roligt längre fram! ;D

- ska hämta ut mig nya jacka idag
- lite festligheter på lördag
- julbord på wärs med bla jobbet i december
- julafton, snart bara en månad kvar
- nyårsafton!
- till våren blire troligen australien o hälsa på min kompis
- sen fylla arton, och dra till falsterbo direkt efter med bästa gina!

lite bra saker ja ser fram emot right now, även om det är långt kvar till vissa så kommer dom ju sakta men säkert :) haha
nej nu ska ja börja städa lite på mitt rum, bättre sent än aldrig haha
linda


min egna pegasus, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0