stop, breath. cry if you must

jaaaaaaani, vilken jävla berg&dalbana det ska vara me o få som en vill va! kan glädja er (mig själv typ) att det ser grönt ut right now. men imorgon är en ny dag, the big day! yiho. bara varit en allmänt trög dag som alla andra dagar typ, skolan va slapp inget ovanligt. hemma vid 5, suttit vid datorn. gråtit en skvätt, skällt på mamma, tyckt synd om mig själv osv. min vardag ♥ HEHEEEEEEEEee. nu ska ja lägga mig och kolla antingen paradise hotel eller greys anatomy, fan vilka problem ja har egentligen. sjukt! efter det ska ja sova efter en natt med 3 timmar sömn, suck. imorgon bär det iväg till säffle, vidare till kil o hälsa på linda & jonathan. och på lördag, på lördag på lördag. ska ja åka o provrida mosssssssi, hur underbart. håll alla tummar ni har tack. puss på er
km


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0