dåliga bilder

hittade några helkassa bilder sen igår verkligen, haha men bättre än inget! karro har ju som sagt några bilder också men hon är hos alex utan internet så det går sådär änna!
vart iallafall en hur nice kväll som helst, alex vardagsrumsgolv blev till dansgolv och alla bara körde, haha cr4zy! galet kul verkligen och jag har lille ont i halsen idag om man säger så ;D blev iallafall in till mld senare med ferm o svan o käka kebabtallrik med nån tysk som joina oss och bara ville slåss, haha dog liite asså :o sen blev det lugn efterfest hos alexander med sköna folk! :) mktmkt asbra kväll!


jag fick på mig sandras fluga och någons väldigt snygga glasögon? haha


ferm och alex försökte smuggla med spencer till melleration


svan med sitt fräscha öga och den svenska tysken!
jag och sandra biffa upp oss och skulle bråka men då va han borta.......


Kommentarer
Postat av: ljung

haha det är ju jacob! johans lillebror :)

2010-11-01 @ 01:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0