första jobbdagen avklarad!

nu är alltså min första jobbdag på ute och inne avklarad! och det blev inte lika katastorf som jag trodde ;) det har faktiskt gått riktigt bra & vart as nicee! stått i kassan för första gången nånsin & blivit ganska grym tillomed! haha nä men det känns riktigt bra faktiskt :) och slutar troligen 3 varje dag förutom fredag då jag slutar 4, så jag kan ju inte klaga på mina tider heller :)
ahja, nu ska jag byta om och dra mig mot stallet för att rida alla tre små hästar innan det hinner bli allt för mörkt! och senare ikväll blire upp te åsen verkar det som :) nicenice!
linda


hitta lite bilder sen grekland, aah take me back typ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0