helgen som varit

henare! .... (suttit i 5 min för att försöka komma vidare på inlägget) i fredags tog jag mig en långlång sovmorgon, stack och simmade/sola me micaela. kom hem o skulle typ duscha med en gång, vilket slutade med att jag duschade 2 timmar senare ingen skräll där karro inte. sen fixitrix o iväg upp till älskling, o vi satt o klurade på vad vi skulle kunna göra då båda var helt uttråkade, totally. blablabla, kvällen slutade hos olle iallafall, blandat folk o inte så värst rockigt. så de blev en tidig kväll, åkte hem börja kolla på en film o stenslockna. lördagen blev de lite chillidill och så vidare, käka nattkäk = nudlar. kolla film, slockna igen.............. vakna fem av att micaela ringde och var pratglad. blev pigg, kolla på en film o fortsätte sova. varit en lugn dag idag, kollat one tree hill. chillat, ätit, gosat, inte gått utanför dörren osv. kvällen fortsätter med en blåbärs smoothie och några avsnitt av oth och gossipgirl. HAREGÖTT
km






typ fredags outfit, hihihi









vidare till nina!


kom hem o tindra somna gott


3 månader ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

man kan ju börja undra vad jag gör....ahahahahahahahahahahah

2010-10-17 @ 22:29:53
URL: http://emmatorrestad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0