helt slut

kom hem från träningen för en stund sen, eller ah nån timme sen så har precis tagit en go dusch o fått i mig lite kääk! ska otroligt nog gå och lägga mig snart men ska faktiskt till skolan imorn :o aah, ångest! har inte vart i skolan på flera månader typ så är nästan nervös, haha typ ny skola nya lokaler och jag har ingenaning om vart jag ska imorn och ja har ingenaning om vad ja har för som första lektion eller nått, haha kul...
ni får helt enkelt önska mig lycka till!
träningen gick förövrigt riktigt bra! vanliga lilla lektor börjar komma tillbaka så det känns skönt, riktigt fin var han idag faktiskt!
men nu ska ja blåsa håret o massa sånt tråkigt så vi hörs imorn om jag överlever skolan!
L




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0