inlägg hit o dit

fått stränga order utav min så kära kollega karolina att jag måste blogga, och snäll som jag är kan jag väl skriva yttligare ett helt meningslöst inlägg!
sååå, sitter här och funderar på om jag har en pojkvän som lever och vad jag ska ha på mig imorgon! första dagen på ute och inne imorn jöö så man får la försöka göra ett gott första intryck lixom!
kommer förövrigt va helt slut efter den här veckan, jobbat nu sen i torsdags & jobb måndag, onsdag-fredag 9-18 och skola på tisdag + tre hästar att rida varje dag nu ett tag framöver! kan ju säga att det är tur jag inte går i skolan som förut med miljoner läxor varje dag iaaaf. och sen till helgen ska jag bara soooova och inte planera in nått, låter perfekt!
sådär, nu har ni fått ett helt meningslöst inlägg till att läsa så tjingeling!
linda


karrolicious eye får bli dagens bild änna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0