lille funderingar

jag och karro sitter o halvdiskuterar våran halv tråkiga design så inom kort kommmmer det bli some changes :) bla, ny header och sånt! hur nice? lille (<3) problemet är ju bara att jag inte har photoshop på någon av mina datorer och karro blir bara arg, haha. så det tar väl den tid det tar men :)

nuuuu ska ja lägga ut min älskade gröna matta som har vart nere o fått sig lite lyx av någon matttvättare eller nått som va här förut, haha & sen ska jag lägga mig och kika i tidningen mami köpte förut :)
lite vardagslyx fick det bli även för mig, beställde nämnligen ett par boots efter många om och men! & sen är ja såååhär nära att klicka hem en sveajacka, men njaee! fick även ett nytt schabrak förut från camilla & hippofoder, det tackar man för! så köp hippofoder nu! haha
hörs imorn!
L




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0