lille mensvärken

bloggens ord i denna blogg är.. *trumvirvel*
LILLE

men OKEJ, ja har fan LILLE MENSVÄRKEN. ja dööööör, ärligt äre normalt o ha mensvärk i 3 dagar? de e som tusenknivar i buken på mig, inte okkk. iallafall, kom hem förut. fick goe maten av pappsen :* slocka i några timmar o drog till micaela o softa hela kvällen lång. de vi också kom fram till var att när ja o micaela är i ett tyst rum, själva. nobody.is.in.närheten så blir vi totally djupa alltså. SHEEEEEENA va gamla saker vi drog upp idag, typ världshistorien. blablabla, så va de me de. en trevlig kväll me min kosegirl iallafall, (hihihi finurligt där me kosegirl right?).. kom hem vid 10 o kollar kungarna av tylösand. alex blev jätte ledsen när han såg maskinen skulle åka ut, men vafan ibland krossas ens hjärta </3</3 nu ska ja typ försöka sova, e la inte sådär trött som ja brukar vara vid denna tiden men på ett sätt så tror jag att jag är det iallafall för jag skriver som aldrig förr ser ja. HA.HA.HA
shuuuue /km


ibland saknar ja mitt fina blonda hår...........

Kommentarer
Postat av: reine

Nej det gör du inte..

2010-10-21 @ 17:14:52
Postat av: reine

Nej det gör du inte..

2010-10-21 @ 17:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0