min fredag

jag tycker karros nya frisyr är grymmve! hehe

kom iallafall precis hem från jobbet denna underbara fredagsmorgon, är galet trött så funderar på att ta några timmars sömn till änna! vart ju i karlstad hela kvällen igår med tobbe linda & jonathan så kom hem pretty late! dom ska ju flytta så vi hjälpte till med massa grejer :) och deras nya hus är förövrigt hur mysigt som helst! kommer bli tomt utan dom! :(
och neeext blire lugnt några timmar fram tills jag ska jobba igen, hur mkt som helst att göra förövrigt. blir väl en sväng till stallet o longera lektor med pessoaselen osåå.
sen ikväll vet jag inte riktigt hur det blir, kan bli karlstad igen eller bara tare lugnt med bästa. så vi får helt enkelt se liiite :)
lindda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0