no pöwernäp

Hatar att inte kunna somna ordentligt, utan man ligger där och halvsover typ. Har legat och kollat på the secret of the secret life of the american teenager och nu har jag precis börjat kolla på the ex-list, awesomeeeee. Väntar på att klockan ska bli halv 7 så jag kan sätta mig i den där varma tunnan och sen typ hem och däcka i sängen, göttgöttigöttgött haaaaaaaaa. Men nu ska jag inte tjata mer idag, så vi hörs kanske imorgon, eller på söndag. HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJDO
km


''there's a point in life when you get tierd of chasing everyone
and trying to fix everything, but it's not giving up.

it's realizing that you don't need certain people and their crap''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0