ringring

mina ringar är köpta på
http://smyckenbymikkaelo.blogg.se/

helgen har varit koselig, i fredags bada vi ju tunna. drog in till mellerud en snabbis, träffa lite kosar o totally däcka i sängen med en snarkandes jerry. vaknade igår och låg hel döda hela dagen, så jäkla seg var ja alltså. dont know why! sen kom mange o klippte sig, blev kanoners. jeppe & sis kom, laga mat, käka mat, käka godis & chirre, drack dricka, kolla film, däcka igen. fått ihop min halloween dräkt nu också, härligt! vad jag blir, återstår o se! ;) ska iallafall åka till trollhättan på fredag och köpa lite accessoarer bara. nu ska jag göra mig en kvällsmacka, mysa me mor & far sen däcka ännu än gång. imorn är det skola i 4 dagar, ledig fredag sen lov. how great!
LATER, km

FÖRRESTEN
NÄR är halloween? 31 eller 6? CONFUUUUUSED


kind of mysig bild ja hitta på lindas bilder nyss
mmmmmmh gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0