små putt

dom har ominstallerat om datorerna på skolan, jag upptäckte nyss att fittnyllena har tagit bort photoshop!!11!111ett!!11 HUR MOGET ÄR INTE DET DÅ? helvete larssssan helvete. så nu är jag lite små arg, men får fixa tillbaka de såklårdis. + att tv fanskapet funkar inte för att jäla mellerud inte kan hålla reda på strömmen, jag är nog argare än lite små putt tror jag.

kom iallafall precis hem från skolan, trött.som.fan. emelie har magsjuka, jag har panik för att jag var nära henne igår, kul. blir iallafall lugnt heleee kvällen lång och imorgon är det ledigt som gäller, göttit. alex kommer la en sväng sen också oså, tönt1 har också skaffat sig en iphone 4. kul att du vill vara som mig hjärtis, kul. menmenmenmenmennnnnnnnnnn, hoj
km


btw, färga o klippte igår
superonöjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0