sunday morning

gooodmorgon typ! eller ah, jag har vart vaken sen klockan åtta men. :) tror jag är den enda som alltid vaknar tidigt dagen efter, haha
mår väl ganska rejält som man förtjänar men det är väl värt det kanske? :p
började iaf uppe hos jocke lite igår för att sen dra vidare te erik där det vart födelsedagspardeey :) vart faktiskt riktigt trevligt o va masssa folk där så det var nice! blev även wärs senare också, haha
men tack erik & alla andra underbara folk för igår, ni är grymma!
dagens planer är icke stora, storstädning på mitt rum nu i några timmar framöver sen ut te min kära pålle för att sedan åka på kalas hos farfar :) en helt okej söndag med andra ord!
linda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0