allt och inget

kom hem för en stund sen så nu sitter ja och käkar lite kexchoklad som är min frukost och även det enda jag ätit på en typ 30 timmar eller nått såndaant! viktig information lixom!
får bli en sväng till stallet o min älskade pålle nu tror jag iallafall. sen verkar det bli lite fest ikväll igen :) blir nog trevligt!

igår vart det väldigt dålig update iallafall, haha men jobbade till halv sju typ och skulle va sju i åsen så hade inte tid med att skriva kan ja säga när det skulle duschas o sånt mas! uppe hos alex & karro vare iallafall sexparty som gällde! haha as trevligt verkligen! så tack för det alla :)
sen blev det vidare in till mellerud och till mk där det var mer fest oså :) men as nice kväll verkligen med lagom av allt :)

idag har jag inte gjort något större, blivit väckt klockan åtta av en instormande hammar och aly. hur underbart lixom? sen har det bara blivit chillidill med johan aly o tim aka fyllecellarN hela dan :)
men nu ska ja åka och handla lite och sedan försöka pallra mig ut te stallet som sagt!
så tjingeling!
linda



roliga kompisar jag har...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0