almost done

vart på möte nu på dahlstiernska här i mellerud angående att jag troligen ska börja där! ska alltså byta ifrån ljud och bild skolan i trollhättan där jag går nu. och det känns hur gött som helst faktiskt! jag behöver heller inte gå om så fortsätter alltså i tvåan nu då :) har även pratat med min lärare idag så ska på möte där med så i slutet av veckan får vi se hur allt blir :) men mer om det då!

nuuuu har ja iaf precis käkat as god chinaa food o ska snart plocka i o ur diskamaskinen o lite sånna tråkiga saker! sen blire byta om o dra ut te stalllet o rida lektisen :) och sen ikväll blire väl bara mys med film o sånt :) nicenice! men nu ska ja börja fixa lite så tjingeling!
/ linda






Kommentarer
Postat av: ninus

vilken linje ska du börja här? (:

2010-09-13 @ 15:46:36
URL: http://ninusan.blogg.se/
Postat av: philip broberg

det verkar som en bra ide:)

2010-09-13 @ 23:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0