avskriven från skolan nu

okej känner mig lagom tjock nu när ja sitter o käkar kinapuffar o ser vad karro åt till frukost.. min frukost bestod ju av nån lagom nyttig macka från rasta.. haha uuh

men kom hem för en stund sen iallafall, har ju vart på min skola o haft möte med rektorn och min underbara svenskalärare. skrev av mig ifrån skolan o allt sånt så nu går jag inte längre på LBS, eller eftersom jag inte är inskriven någon annanstans än så går ja faktiskt inte i skolan överhuvudtaget nu.
men det var riktigt jobbigt att sitta på det mötet faktiskt, trodde det skulle vara mycket lättare än vad det var. har lixom haft en skön känsla av att veta att jag snart inte går där mer men när ja va där satt jag o höll inne tårarna hela tiden nästa, hur töntigt det än låter. för dom är fan underbara där, när alla kramar en o säger hejdå o att dom kommer sakna mig o allt. usch, kommer sakna dom så sjukt mkt! men förhoppningsvis tog ja rätt beslut då man inte ska ha sån sjuk ångest över skolan som jag har haft. & över 200 frånvaro timmar på bara ett år är inte okej, haha
nä, men det här var nog det bästa jag kunde göra.

dagens planer är iaf att försöka städa lite på mitt rum o sen åka ut till stallet o rida lektor o sen hjälpa natta när hon ska hoppa jovi oså. senare blire upp te åsen o kommer la hem imorn eller nått sånt.
/ linda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0