every picture tells a story


ja är lycklig me dig


trots att du e så jäkla snygg


en av alla hyllor vi fick upp i lördags :)


bättre bild på piercingen


söt katzeeee


inte så jätte mysig fästing nellie droppa på vårt golv förut, uuuuh

idag va ja inte skolan, då vi hade föreläsning! tog mig en sovmorgon, sen kom linda o hämta mig så gjorde vi mellerud. åkte o hämta alex, upp till um, hem o sen har de bara varit chill på hög nivå! =) har också bestämt mig en gång för alla att dra ner på godis o allt socker i sig, o börja hårdträna. för när man har gått upp 4 kg över sommaren, 6 kg på ett år så e de INTE ok längre. hårdträning o nyttigt blir de för mig framöver :)  nu ska ja krympa till bings, imorn äre skola igen. suuuuck
natti, karro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0