fälttävlan

shooshooo, sitter o väntar på tobbe som är på gymmet för att sen åka upp te han :) sitter iallafall o kollar fälttävlan på eurosport! är nån svår klass så det är grymt roligt o se o man blir ju inte dåligt pepp själv av att rida fälttävlan!
jag har ju faktiskt tagit fälttävlans kort på ponny :) gjorde det med jovi på ängens gård i trollhättan för några år sen :) har tränat det o vart på några helgträningar men startade de aldrig tyvärr. nått av det roligaste jag gjort iaf! har massa bilder på min andra data så kan inte lägga in några nu men. funderar starkt på att ta det på storhäst också men ska ja ta det med lektor lär ja ju dö men, haha är sjukt sugen iaf! alla som rider, ta chansen o ta kortet o träna ni kommer ickeee ångra er! :)
/ linda

hittade några bilder från en träning på min bilddagbok!



































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0