fanta wildberries, back on track?

sitter o dricker iskall fanta wildberrires, himla goooo. verkar som den kommit tillbaka, för visst har den varit borta en kvart elle två? ljumskarna skakar som aldrig förr efter ett rejält dressyrpass på lunsen =) så nu ska ja snart hoppa in i duschen och sen kolla på lite sällskap, hoooow awesome program? så jävla roligt.. på 5an klockan 22.00. har också lite beslutångest över om jag ska åka till skolan imorgon, har bara föreläsning om politik i typ tre timmar. o de dom lär mig imorn, kommer jag lära mig på dom 4 år jag har kvar tills ja får rösta, så blir nog en liten sovmorgon imorgon och sen ut och powerwalka lite. på kvällsingen kommer det en ny medlem i familjen, nämligen en till liten pisse som har samma färger som tindra. och denna kommer mest för att tindra ska få sällskap på dagarna när alex jobbar och ja inte är där så mycket på vardagarna :) mysmys me en till pisseongeeeee. ne nu hojtar duschen på mig,
karro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0